Site içeriğini ve tasarımını daha iyi hale getirmek için çerezler kullanıyoruz. Bu sitede gezinmeye devam ederek çerez kullanım kurallarımızı kabul etmiş sayılırsınız.
Çok yönlü Web analizi
Hedef kitlenizin tercih ve ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak kârınızı artırmak için ziyaretçi trafiğinizdeki eğilimleri ve kullanıcı davranışlarını inceleyin.

Veri trafiği

Kullanışlı ilişkilendirme modelleri, spam filtreleri ve robot kaynaklı veri trafiğinin etkin kontrolü.

Hedef kitle

Hedef kitleniz hakkında reklam engelleyici kullanımına kadar mümkün olduğunca ayrıntılı bilgiler.

Performans analizi

Site başına 100 adet hedef tanımlayabilir, e-ticaret verilerini analiz edebilir ve sitedeki her türlü eylemi takip edebilirsiniz.

Ziyaretçi davranış analizi

Ön ayar yapmaya gerek kalmadan ziyaretleri kaydetme, tıklama ve kaydırma haritaları oluşturma ve form analiz araçları.

Teknolojik özellikler

Verilerin gerçek zamanlı olarak ve örnekleme yapmadan güncellenmesi.

Limitsiz kullanım

Yandex.Metrica’da veri depolama süresi ve veri trafiği için hiçbir sınırlama yoktur.
Ziyaret kayıtları
Ziyaretçilerin sitenizdeyken hangi buton ve bağlantılara tıkladıklarını, sayfaları nereye kadar kaydırdıklarını, yaptıkları fare hareketlerini, hangi tuşlara bastıklarını ziyaret kayıtlarından video gibi izleyin. Sitenizde dönüşümü engelleyen öğeleri tespit edin, ziyaretçilerinizin ihtiyaçlarını öğrenin ve sitenizi daha kullanışlı hale getirin.
Daha fazla bilgi
Tıklama haritaları ve form analizi
Sayfalarınızda en çok dikkat çeken alanları ve kör noktaları bulun. Ziyaretçilerin sayfaları nereye kadar kaydırdıklarını ve formları nasıl doldurduklarını öğrenin. Ayrıca formlarda gerektiği gibi çalışmayan alanları tespit edin. Farklı segmentlerdeki ziyaretçilerin sitedeki davranış özelliklerini karşılaştırın.
Daha fazla bilgi
Kullanışlı kontrol paneli
Sitenizin durumunu çabuk değerlendirebilmek için en önemli metrikleri kontrol paneline istediğiniz sırada yerleştirin. Paneldeki metriklerin her biri küçük bir rapor şeklinde düzenlenen bir widget içerisinde görüntülenir. Bu widgette istenilen zaman aralığını, grafik şeklini ve segmenti seçmeniz mümkün.
Daha fazla bilgi
Amaca göre düzenlenebilen raporlar
İstediğiniz raporu birkaç tıklamayla amacınıza uygun şekilde yeniden düzenleyerek aradığınız sonuçlara hemen ulaşın. Bulunduğunuz sayfayı terketmeden istediğiniz boyut ve metrikleri rapora ekleyin veya rapordan kaldırın, örneklem modellerini ve hedef kitle segmentlerini gerektiği gibi seçin.
Daha fazla bilgi
Verilerinizin tamamına istediğiniz zaman sınırsız olarak erişim
Yandex.Metrica’ya istediğiniz hacimde veriyi gönderin ve verilerinizi istediğiniz gibi kullanın. Rapor için örnekleminizi istediğiniz gibi ayarlayın veya hedef kitlenizin tamamıyla ilgili en doğru sonuçlar elde etmek için %100 veri üzerinde çalışın. Veri hacminiz ne olursa olsun Yandex.Metrica’da veri depolama süresi sınırsızdır.
Daha fazla bilgi
W3tech verilerine ve Yandex’in kendi verilerine göre.
Yandex.Metrica, dünyada en çok kullanılan 3 web analiz aracından biridir
8 milyondan fazla web sitesi tarafından kullanılmaktadır.

Blog

Some of the most common questions we hear are related to why users can't find certain reports in the interface, or how they can get reports that are currently unavailable. If you wanted to ask the same question, there's good news: now you can find answers for these questions instantly in your counter settings. The new “More features” tab shows the status of all reports that involve additional setup or certain requirements.

6 aralık 2017

You can create a segment in Yandex.Metrica in one click by simply selecting the required row in a report as well as filter the Session Replay recordings for that row. Meanwhile, the “Session recordings” filters Session Replay recordings, meaning you will see only those sessions that belong to the selected report row.

9 ekim 2017

Data from Yandex.Metrica can be used to not only analyze user behavior after the fact, but also predict subsequent user actions. Yandex.Metrica, along with online DIY retailer “220 Volt”, has built a model that calculates the conversion probability for each site user. Head of Yandex.Metrica Viktor Tarnavsky will talk about the steps needed to create a predictive analytics model at the eMetrics summit in London on October 11-12, and in Berlin on November 12-14.

21 eylül 2017